If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
А защо не пробваш да си почистиш корозията от главините (първо с телена четка, после с няколко шкурки), да ги обработиш в препарат против корозия (има един много хубав на Вюрт) и след това да им пръснеш някакво температуроустойчиво покритие тъничко, тъничко?
Има разни спрейченца се продават. Още повече си в София - избора ти е голям!
Аз и 4-те джанти ги свалям с лекота! И 16-тките и 17-тките!
ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Наскоро един гумаджия ме открехна на страхотен метод за сваляне на колелата.
Заставаш с гръб към колелото, свиваш крак в коляното и с пета силно изритваш гумата по борда в най-високата възможна точка. Ако на първия ритник не падне, на втория пада.
Действа безотказно и не са необходими чукове, тръби и т.н.
Може би някои от вас това го знаят, но аз не го знаех и досега бая се мъчех с демонтирането.
Е - все пак говорим за ситуация при която колата е вдигната на крик и ръба на калника е бая по-високо и по-настрани. А и както казах ритам я аз а не ползвам кон да хвърля къчове по колата
Comment